رونیارونیا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

کوچولوی ناز

...

1392/10/24 23:27
نویسنده : فرزانه
321 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان

چطوری گلم ؟ خوبی ؟ راحتی ؟ امیدوارم که این چند وقت اذیتت نکرده باشم , آخه این چند وقت سر مامانت خیلی شلوغه دیگه خودت که میدونی چه خبره ولی واسه دوستامون میگم

عزیزم بلاخره داریم اسباب کشی میکنیم آخه این خونمون 1 خواب بود و جا واسه سیسمونی شما نداشتیم 

این روز ها همه رو اسیر کردیم از همه بیشتر خاله سعیده و زندایی سمانه و زندایی فرزانه , دست همشون درد نکنه همه کارهای ما رو انجام دادن ایشالله تو شادی هاشون بریم و جبران کنیمقلب

الان که دارم این ها رو واست مینویسم شما 6 ماه و 7 روز یا معادل 27 هفته و 1 روزه که تو دل مامانی هستی بغل

تقریبا 11 هفته دیگه میای بقل مامانی , وای خدا جون این روز ها رو زود بگذرون خیال باطل

دیگه عزیزم واست بگم که معلوم نیست دفعه دیگه کی بیام به وبت سر بزنم چون 2 روز دیگه اسباب کشی داریم و احتمالا چند روزی اینترنت نداشته باشیم البته امیدوارم که سریع وصل شه ولی بازم دارم میگم که بعدا بهم نگی چرا واسم از اون روز ها ننوشتی قول میدم تو اولین فرصت دوباره واست بنویسم

در آخر دوست داریم و منتظرتیم , مواطب خودت باش نی نی کوچولوی مامانبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان راضی
25 دی 92 0:06
مواجب خودت باش فرزانه جون خسته نباااااشی عزیزم زود بیا دلم واست تنج میشه خانومی
فرزانه
پاسخ
مرسی گلم حتما سعی خودم رو میکنم
ایدا
25 دی 92 10:26
عزیزم ایشاالله بسلامتی بری خانه جدید و زودی جابجا بشی. مواظب خودت باش خانمی و زیاد خودت رو خسته نکن. زودی هم بیا که دلمون برات تنگ میشه
فرزانه
پاسخ
سلام دوستم مرسی ببخشید دیر جوابتون رو میدم مرسی لطف داری دل منم خیلی خیلی براتون تنگ شده بود
مامان دیبا
26 دی 92 14:02
دلمون تنگ شد برات عزیزم ایشالا سرحال و خوش باشی
فرزانه
پاسخ
دل منم براتون تنگ شده ایشاله بتونم بیشتر بهتون سر بزنم
fafa
26 دی 92 14:28
عزیزم خیلی خیلی مراقب خودت باش اصلا سنگسن سبک بر نداری یا حتی خم و راست هم نشی زیاد منکه اسباب کشی رو موکول کردم 1 ماه بعد تولد نی نی که بتونم کارامو بکنم راستی 27 هفته که 6 ماه تموم شده
فرزانه
پاسخ
مرسی عزیزم , والا اگه میخواستم کاری انجام بدم هم اطرافیان نمیذاشتن, واسه همین من هیچ کاری نکردم بازم مرسی که نگران بودی خوب کاری میکنی منم اگه جا واسه سیسمونی داشتم جا به جا نمیشدم
ستاره
28 دی 92 12:59
منم یکه دو ماه دیگه اسباب کشی دارم . میشه 6 ماهم . خیلی سخته/؟/
فرزانه
پاسخ
نه عزیزم من که اصلا نفهمیدم کی جا به جا شدم
مامان سبحان
29 دی 92 13:26
عزیزم مواظب باش تو اسباب کشی خودتو به اذیت نندازی...انشالله به سلامتی کم مونده دیگه نی نی ات بیاد...
فرزانه
پاسخ
مرسی گلم
مامان دیبا
30 دی 92 19:27
به سلامتی عزیزم. مواظب خودت و نی نی نانازی ات باش. خودت رو زیاد خسته نکن دوست خوبم. زود بیا . منتظریم. بوووووس
فرزانه
پاسخ
نفیسه
3 بهمن 92 15:18
ایشاا... به سلامتی منم اتفاقا اسباب کشی دارم .دوست دارم هرچه سریع تر مستقر شم
فرزانه
پاسخ
وای چه آرامشی داره وقتی که به طور کل جا به جا میشه , ایشالله واسه شما هم به زودی
مامان راضی
6 بهمن 92 18:37
کجاییییییییییییییییییییییییییییی
فرزانه
پاسخ
همین دورو بر ها , زیر ژاتون رو نگاه کنید من میبینید